  • 1. Data: 2004-01-30 20:47:58
    Temat: Odliczenie w ewidencjonowanym
    Od: "Adam" <a...@i...pl>

    Rozpoczytam DG ryczalt ewidencjonowany

    zatrudniam odrazu pracownika 1000zl brutto gdyz to brat,
    sam oplacam pelen ZUS bo to jedyne zrodlo dochodu bedzie

    mam pytanie jakie odliczenia bede mial

    zalozmy ze zarobie w przyszlym miesiacu 5000tys zl - 8,5% czy 3% zalozmy ze
    na samych usluchag glownie.

    oplacam oba zusy co moge z tego odliczyc

    swoje zdrowotne, jego spoleczne?

    oplacam ryczalt jesli wyjdzie cos do zaplaty dlatego chce wiedziec ile tego
    bedzie. A jeszzce jedno pytanie, zadeklarowalem ewidencjonwoany, ale jest
    prog dla VAT jaki on jest i co zrobic po jego ewentualnym przekroczeniu,
    licze ze sie rozwine i przekrocze te kwote, nie wiem tez jak z kasa fiskalna
    bo glownie na rzecz osob fizycznych uslugi.

    Prosze o odpowiedz taka abym sie konkretnie zorientowal :)

    Dziekuje

  • 2. Data: 2004-02-02 15:56:24
    Temat: Re: Odliczenie w ewidencjonowanym
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 30 Jan 2004, Adam wrote:
    [...]
> [...]
    >+ bo glownie na rzecz osob fizycznych uslugi.
    >+
    >+ Prosze o odpowiedz taka abym sie konkretnie zorientowal :)

    Ja mam pytanie: czy jesteś świadom że poruszone przez ciebie trzy
    sprawy, a mianowicie:
    - ryczałt ewidencjonowany
    - kasa fiskalna
    - "podpadanie pod VAT"
    w przypadku ogólnym nie mają ze sobą NIC wspólnego ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)