  • Data: 2005-03-11 20:27:29
    Temat: Odliczenie opłat za internet a studia
    Od: "BlackMoon" <c...@N...SPAMU.wytjin.to.prosze.cie.bardzo.dziekuje.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry,

    pragnę przedstawić moją sytuację, by zrozumieć i dowiedzieć, się, czy oferta
    "składana" przez nasze Państwo dotyczy również i mnie.

    Jestem studentem, który nie posiada dochodów. Uczę się, nie pracuję
    (otrzymuję stypednium naukowe, które jest zwolnione z opodatkowania).

    Założyłem Internet DSL w tp i płacę obecnie 249 pln za to łącze, a po
    wprowadzeniu podatku vat, będę doliczał 22 % do tej sumy.

    Z ogólnie dostępnych informacji wiem, że można odliczyć 760 pln z tytułu
    poniesionych kosztów.

    Moje pytania:

    1. Czy w rozumieniu koszty mogę ująć pełną kwotę abonamentu, czy może tylko
    kwotę podatku Vat od usługi
    2. Czy mogę w moim przypadku odliczyć te 760 (albo i mniej).
    3. Czy muszę wypełniać PIT (przychód 0, koszty 249*12)?

    Serdecznie dziękuję osobom, które zechcą zaangażować się i mi pomóc.