eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOdliczenie VAT-u przy naprawie samochodu osobowego i użytych części. › Odliczenie VAT-u przy naprawie samochodu osobowego i użytych części.
    From: "ryszardo_" <r...@s...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Odliczenie VAT-u przy naprawie samochodu osobowego i użytych części.
    Date: Mon, 26 Jul 2004 15:03:58 +0200

    Witam!

    Mam pytanko dotyczące odliczenia VAT-u.

    Dotyczy naprawy (usługi serwisowej) samochodu osobowego i zakupionych części
    wykorzystanych do tej naprawy.

    Jak jest z tym odliczeniem w obecnych przepisach VAT-u, czy można odliczać!

    Jak pamiętam kiedyś było można odliczać usługę naprawy (serwis) w całości a
    części użyte do naprawy nie,

    poza niektórymi wyjątkami jak oleje, filtry, opony... i coś takiego.

    Ale w tym roku czytałem w jednej z gazet INFOR-u "Twój Biznes", że obecnie
    można odliczać VAT od wszystkich użytych części do naprawy jak i wykonanej
    usługi dla samochodów osobowych.

    W tej sprawie dzwoniłem do US i otrzymałem odpowiedź, że sami nie wiedzą jak
    jest dokładnie w obecnych przepisach z tym odliczaniem VAT-u przy
    samochodach osobowych, gdyż w gazetach piszą różnie i są podawane sprzeczne
    informacje.

    Obecnie sami czekają na odpowiedź w tej sprawie.

    I nadal nie wiem czy mogę odliczyć czy nie.

    Pytałem też w biurze rachunkowym, to mi radził żebym nie odliczał.

    Może ktoś z forum mi pomoże w tej sprawie i udzieli odpowiedzi jak to jest
    obecnie z tym VAT-em przy samochodach osobowych?, można odliczać czy nie!

    Posiadam samochód osobowy prywatnie i używam go do prowadzenia działalności.

    Samochód rozliczam za pomocą EPP

    Jestem płatnikiem VAT-u

    Ryszard C.