  • Data: 2011-04-09 20:50:24
    Temat: OT, bylo: RATUNKU !! niestety mam program...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 9 Apr 2011, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > A to Windows nie potrafi emulatorowi wydzielać czasu?

    Musiałby być (lub musiałby być włączony, nie wiem czy w Windowsach
    jest, ja tam używam systemów w których jest :P) limit przydziału
    CPU.
    Ale jak mu "przydzielisz" np. 25% CPU, to nie dostanie również
    wtedy jak w emulatorze zapuścisz np. ZIPa. Pomijając pytanie
    czy w Windows da się (ustawić limit przydziału, *nie* priorytet!)
    bo jak zaznaczam - nie wiem (z panelu menadżera zadań się nie
    da, pokazuje tylko priorytety do wyboru z krótkiej listy).

    W normalnym trybie, jak program bardzo chce robić sobie coś
    w pętelce, a system *ma* wolny czas procesora, to mu daje.
    A jak daje z równym priorytetem, to "czują" to wszystkie
    procesy które również są procesorożerne (bo dostają mniej)
    a nie mają wyższego priorytetu.

    I do tego CPU się grzeje (za czasów 8086 nikt sobie nie
    wyobrażał, że scalaki - inne niż wzmacniacze mocy i stabilizatory
    napięcia - będzie się chłodziło radiatorami).

    > Coś waćpan chyba kręcisz.

    Ktoś kręci, ale nie on ;)

    pzdr, Gotfryd