  • 1. Data: 2002-02-10 09:55:07
    Temat: [OT] Sprzedaz materialow budowlanych.
    Od: lity <m...@w...pl.itdinvalid>

    Witam !!!

    Chcialbym poszerzyc dzialalnosc gospodarcza o handel art. budowlanymi,
    a konkretnie chcialbym sprzedawc kotwy i dyble (kolki). Na dzien
    dzisiejszy prowadze sklep internetowy i rozliczam sie ryczalem bez VAT.
    Handel wyzej wymienionymi artykulami polegalby na tym, ze klient dzwoni
    do mnie, zamawia art. z katalogu. Ja je sciagam z hurtowni i wioze do
    klienta lub klient odbiera je u mnie osobiscie (raczej jednak bede
    dowozil do niego). Nie bede mial zadnego fizycznego sklepu. Cala
    dzialanosc bedzie opierac sie tylko na telefonie. I teraz mam pytanka:

    1) Jaki wpisac przedmiot dzialalnosci w wpisie do ewidencji ??? Teraz
    mam wpisane :handel art. gsm - sprzedaz wysylkowa.
    2) Co zrobic, abym mogl teraz placic vat ???

    Licze na wasza pomoc :)))

    --
    Pozdrawiam serdecznie.
    Pawel