  • Data: 2009-02-26 14:06:39
    Temat: [OT] Re: Środki pieniężne w kasie - ile można mieć?
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26-02-2009 o 14:37:01 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(a):

    > Tak zupełnie przy okazji, to naszło mnie, że każdy kto żażąda i dostanie
    > od kontrahenta weksel niezupełny bez określenia kwoty oraz bez "nie
    > na zlecenie", w sumie powinien podpadać pod najwyższe wymogi rozporządzenia
    > (dla "bez ograniczeń").
    > Bo *formalnie* taki weksel jest naprawdę dużo wart.

    Ciekawe czy w ustawie o bieliźnie jest jakiś zapis
    jakiej grubości majtki mają mieć ci ochroniarze.
    To tak apropos tego że szczena mi opadła że nawet
    nie mogę sobie kaski trzymać tak jak chcę.
    Jak to nie jest bolszewia to chyba póki nie zaczną
    strzelać to wszystko przejdzie - jak np to:

    http://anglia.interia.pl/wiadomosci/news/miniaturowe
    -helikoptery-beda-sledzic-brytyjczykow,1264974

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek