  • Data: 2005-01-27 13:29:10
    Temat: OT Re: Korygować deklarację VAT ... Żale Monisi co nie umie czytać
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Monika napisał(a):
    > Maddy,
    >
    > Sorki, ze wyslalam tylko do Ciebie... takie rzeczy sie zdarzaja...
    > W takich sytuacjach kultura osobista jest również wskazana, trzeba było z
    > niej skorzystać...
    >
    > ----
    >
    > Maddy napisał(a):
    >
    > Po cholerę mi to wysyłasz, dziewczony?
    > Czytac sie naucz, netykiety sie naucz, skonfiguruj sobie poprawnie
    > czytnik, potem pisz.

    Widze że ciągle nie nauczyłas sie czytać.
    Odpowiedziałaś mi na nie mój post, pocięłaś cytowanie, przypisałaą mi
    nie moje słowa i wysłałaś to na priwa, generalnie masakra i dyletanctwo.

    Z netykieta też cos nie tak. Wysyłanie prywatnych listów na publiczne
    formu to taki netowy dopowiednik plucia pod stół i publicznego dłubania
    w nosie. No ale jak lubisz...

    A teraz jeszcze się mazgaisz bo ktoś cie dziewczyną nazwał. Chcesz
    chusteczkę żeby nosek wytrzeć?
    Ok, moge mówic "babo". Zadowolona?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk