  • Data: 2002-12-16 21:35:02
    Temat: OT: Kontrola Skarbowa
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 16 Dec 2002, wojtaszek wrote:

    >+ Wydaje mi się, że przez telefon to się zaprasza znajomych. Sprawdź ordynację
    >+ w rozdziale doręczenia
    >+ WO

    Ja tylko wKF: łatwiej się odpowiada na post z "odpowiedzią pod".

    >+ Użytkownik <w...@w...pl> napisał w wiadomości [...]
    >+ > Aż mnie dreszcz przeszedł kiedy w piątek 13-tego odebrałem telefon z US
    >+ > i zaproszenie na wizytę z kompletem dokumentów firmy.

    ...i słusznie że tak. Po co marnować papier... :)
    Jak się umówi i *nie przyjdzie* to pewnie mu poślą 'papier'
    i przetrzepią :]

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (któremu US z powodu drobiazgów posyłał już wezwania zamiast
    wziąć i zadzwonić. Wrrr....)