  • Data: 2007-08-26 20:48:36
    Temat: [OT] Jaki program dla pełnej księgowości ?
    Od: Michal <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Pewnie nie trafilem na tematykę grupy ale nie wiem gdzie zapytać.
    Szukam programu do prowadzenia pełnej księgowości dla sp. z o.o.

    do tej pory mialem dgcs d2system amerykanka, i dla mnie sprawdzalo sie
    super, prosty logiczny system.
    ale firma dgcs juz go nie wspiera,

    co musi miec nowy program ?
    mozliwość tworzenia zewnętrznie dekretów ksiegowań.
    nie chce mi sie robić czegoś co moj system bilingowy robi sam (generuje
    dekret dla kazdej FV sprzedaż)
    d2system takie coś miało (serwer dekretów), wystarczyło znać składnię zeby
    samemu te dekrety robić.
    ja na swoim programie generowalem dekret sprzedazy i kopiowalem go do
    katalodu d2system a on juz go sobie ksiegowal.

    niestety d2system cos wariuje, byc moze za duzo wpisów, 3500 operacji to wg
    mnie nie jest duzo... a on łączy operacje, traci indeksy baz itp.....

    co kupic, oczywiście prosty bo mam prostą dzialalność FV sprzedaż, FV
    zakup, VAT, amortyzacja.

    --
    Pozdrawiam dnia 2007-08-26 22:41:09
    Michał