eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiO tym jak Vattenfall za nadpłaconą złotówkę spokoju mi nie daje › O tym jak Vattenfall za nadpłaconą złotówkę spokoju mi nie daje
    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: O tym jak Vattenfall za nadpłaconą złotówkę spokoju mi nie daje
    Date: Tue, 12 Feb 2008 17:09:44 +0100

    Witam,

    29. stycznia 2002 popełniłem zbrodnię... Zapłaciłem GZE 1,30zł za dużo za
    prąd. Uczyniłem to z konta nieistniejącej już spółki cywilnej za licznik,
    na którego umowę rozwiązano już dawno. Od tego czasu firma nie daje mi
    spokoju. Wysyła co roku tzw. potwierdzenie salda (dla nich koszt rocznie
    zapewne koło 1zł) i do tego straszy mnie iż mam im odesłać potwierdzenie
    tegoż salda (dla mnie koszt 2zł), bo milcząca akceptacja jest niezgodna z
    prawem (co ciekawe, mBank takąż milczącą akceptację przyjmuje). Parę lat
    temu dzwoniłem (koszt 5zł) i pytałem jak to rozwiązać. Wg pani z lisem się
    nie da. Nie mogę im tego podarować, a oni nie mają mi tego jak zwrócić. I
    tak co roku 1zł z ich strony i 2zł z mojej z powodu wiszącej złotówki... Ja
    to mam w dupie i im nic nie odsyłam, ciekawe kiedy mnie oskarżą.

    Co o tym sądzicie?

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl