  • 1. Data: 2003-10-20 18:45:57
    Temat: Nieterminowe złożenie PIT-5
    Od: "GrP" <a...@p...onet.pl>

    Witam.
    Właśnie mamy 20-tego dzisiaj i niestety tak się złożyło, że nie mogłem
    dzisiaj oddać PIT-5 w urzędzie skarbowym , urząd dostanie PIT-5 dopiero
    jutro czyli 21.10 - czy grożą mi za to jakieś konsekwencje?

  • 2. Data: 2003-10-20 18:53:55
    Temat: Re: Nieterminowe złożenie PIT-5
    Od: "GrP" <a...@p...onet.pl>

    aha, nie wspomniałem że w tym miesiącu nie mam wpłaty do urzędu skarbowego z
    tytułu podatku PIT-5,czyli pomimo że się spóźniłem z pitem to i tak za
    wrzesień nic nie płacę

  • 3. Data: 2003-10-20 20:04:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Oct 2003, GrP wrote:
    [...]
    >+ aha, nie wspomniałem że w tym miesiącu nie mam wpłaty [...]

    OIMW to nic nie pomaga :(
    Mandat przysługuje.

    Przy okazji: właśnie wykryłem że chyba złożyłem VAT-7
    bez podpisu :], nic, wydrukuję raz jeszcze - nie wiem
    czy w US da rady znaleźć "papier" i uzupełnić.
    Tak z ciekawości: macie pomysł jak (oprócz wezwania
    celem uzupełnienia autografu) może takie coś się skończyć ?
    Bo składania deklaracji bez podpisu jeszcze nie testowałem :[,
    choć korektę mi się już zdażyło.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2003-10-20 21:25:40
    Od: "Atomek" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > dzisiaj oddać PIT-5 w urzędzie skarbowym , urząd dostanie PIT-5 dopiero
    > jutro czyli 21.10 - czy grożą mi za to jakieś konsekwencje?

    =============
    wyślij pocztą masz jeszcze pół godziny
    Atomek

  • 5. Data: 2003-10-20 23:29:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Oct 2003, Atomek wrote:
    [...na post wysłany po 20.45...]
    >+ wyślij pocztą masz jeszcze pół godziny

    Tia... Oczywiście... bo w całym kraju poczty to są
    otwarte do północy... Mieszkasz w Warszawie ?
    Zafunduj sobie coś na obudzenie :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 6. Data: 2003-10-21 06:44:55
    Od: "brutus" <brutus417[remove_it]@poczta.onet.pl>

    jan.zabrze.pl...
> [...]
    > celem uzupełnienia autografu) może takie coś się skończyć ?
    > Bo składania deklaracji bez podpisu jeszcze nie testowałem :[,

    Przerabialem. Telefon z US, zeby przyjsc podpisac ;) - nic wiecej
    Pozdrawiam
    Rafal

  • 7. Data: 2003-10-21 06:48:46
    Od: "EWRO" <EWRO_WYMAZ_TO@WYMAZ_TO.op.pl>

    > Tak z ciekawości: macie pomysł jak (oprócz wezwania
    > celem uzupełnienia autografu) może takie coś się skończyć ?

    Mnie wezwali po pół roku i kazali podpisać i już.
    EWRO

  • 8. Data: 2003-10-21 09:32:49
    Temat: Odp: Nieterminowe złożenie PIT-5
    Od: "Smerf" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    napisał:P...@k...por
    tezjan.zabrze.pl...
    > Tak z ciekawości: macie pomysł jak (oprócz wezwania
    > celem uzupełnienia autografu) może takie coś się skończyć ?

    Wydaje mi sie, ze powinienes oprocz tego zlozyc pismo, ze dnia tego i tego
    zlozyles korekte do np. pit 5, dotyczącą punktu 134, dotyczącą braku podpisu
    w poprzedniej deklaracji.
    Miałem podobnie jezeli chodzi o pit 36, dostałem pismo z us z pytaniem czego
    dotyczyła korekta, wiec odpowiedzialem i tyle.

    Pzdr
    Smerf

  • 9. Data: 2003-10-22 07:36:25
    Od: "W" <m...@g...pl>

    > OIMW to nic nie pomaga :(
    > Mandat przysługuje.

    Bez przesady, wszystko zależy od US. Od marca tylko raz udało mi się złożyć
    PIT5 w terminie i nic się nie dzieje. Poza tym miła pani (!)przyjmująca
    deklaracje powiedziała, że 2-3 dni nie robią różnicy, ważne żeby przelew był
    w terminie. Ale może tak jest tylko we Wrocławiu ;-)

    W.

  • 10. Data: 2003-10-22 14:54:03
    Od: "AC" <a...@o...pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...
    > On Mon, 20 Oct 2003, Atomek wrote:
    > [...na post wysłany po 20.45...]
    >
    > Tia... Oczywiście... bo w całym kraju poczty to są
    > otwarte do północy... Mieszkasz w Warszawie ?
    > Zafunduj sobie coś na obudzenie :)

    tak przy okazji - moze sie komus przyda
    gdzies widzialem ze kazde miasto (tu niestety nie pamietam - albo
    wojewodzkie, albo pow. 100 000) musi miec otwarta cala dobe poczte. ta
    najblizej dworca pkp.