  • 1. Data: 2003-10-20 15:00:02
    Temat: odliczenie od poadatku kosztow mieszkania
    Od: "Pawel" <a...@a...net.pl>

    Wiadomo, ze jeszcze przez jakis czas (do konca roku chyba) kupujac
    mieszkanie bedzie sobie mozna czesc jego kosztow odliczyc od podatku przy
    skladaniu zeznania rocznego. Chcialem sie dowiedziec czy dotyczy to mieszkan
    kupowanych zarowno jako nowe jak i uzywane czy tylko jak nowe ?

    Pozdrawiam,
    Pawel.

  • 2. Data: 2003-10-20 18:12:54
    Temat: Re: odliczenie od poadatku kosztow mieszkania
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Pawel napisał:
> [...]
    > skladaniu zeznania rocznego. Chcialem sie dowiedziec czy dotyczy to mieszkan
    > kupowanych zarowno jako nowe jak i uzywane czy tylko jak nowe ?

    Przyznaj najpierw skąd Ci wiadomo bo wiedza bynajmniej ta nie jest
    powszechna :-))

    Maddy "ja rozumiem, grypa, ale żebym przez jedna grype tyle przespała??"

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-10-20 21:03:30
    Od: "Pawel" <a...@a...net.pl>

    Maddy wrote:
    > Przyznaj najpierw skąd Ci wiadomo bo wiedza bynajmniej ta nie jest
    > powszechna :-))

    Powaznie ??

    Pawel.

  • 4. Data: 2003-10-20 21:21:25
    Temat: OT: odliczenie od poadatku kosztow mieszkania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Oct 2003, Maddy wrote:
    [...]
    >+ Maddy "ja rozumiem, grypa,

    Nawet nieźle brzmi:
    "witamy grypowiczów" !
    Będzie mniej pytań bez odpowiedzi na gryp...grupie :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2003-10-20 23:19:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Oct 2003, Pawel wrote:

    >+ Maddy wrote:
    >+ > Przyznaj najpierw skąd Ci wiadomo bo wiedza bynajmniej ta nie jest
    >+ > powszechna :-))
    >+
    >+ Powaznie ??

    Hm... załapałeś czy nie ?
    *Nie jest* powszechna wiedza że ulga o której być może
    myślisz *jakoby* jeszcze obowiązywała...
    Nie spóźniłeś się ?

    pozdrowienia, Gotfryd