  • Data: 2004-09-30 09:02:06
    Temat: Niekompetentne biuro rach.
    Od: "Aszanti" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.

    Szczegolnie serdecznie, gdyz 1-szy raz tu jestem. Ciesze sie, ze takie
    miejsca istnieja, wiec pozdrawiam na poczatek.

    Mam mala rozterke. Jest sobie biuro rachunkowe, bardzo niekompetentne, robia
    bledy, biora sporo kasy i jeszcze łaske robia, jesli podadza info jakies.
    Oczywiscie zmiana biura nastapi niebawem, tu nie ma watpliwosci, ale... No
    wlasnie. Nie pod koniec roku, to po pierwsze. Ale zanim papiery zostana
    przeniesione do inego biura, chce wiedziec co moge zrobic z tym biurem? Czy
    jest jakas mozliwosc skontrolowania pracy tych kobiet? Moge poprosic US o
    kontrole, ale czy nie bedzie tak, ze jak jest duzo bledow, to dowala kare
    wlascicielowi firmy, a nie ksiegowym? Jak moge ich sprawdzic nie robiac
    krzywdy wlascicielowi firmy?

    Wiem, ze istnieja jakies ubezp. ksiegowych od odp. finansowej, ale przyznam
    sie, ze zupelnie nie mam pojecia na czym to polega.

    Pozdrawiam serdecznie.