  • Data: 2004-10-01 19:30:14
    Temat: Re: Niekompetentne biuro rach.
    Od: "Aszanti" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Witam
    >Nic odkrywczego ale moze czesciej tu trzeba bywac i samemu prowadzic
    >ksiegowosc ( o ile dzialalnosc nie jest jakas koszmarnie skomplikowana).
    >Pozdrawiam i zycze powodzenia Krzysztof Magiera

    No hejka.

    Troche juz w ksiegowosci siedze, ale wlasnie sie za siebie wzielam i
    postanowilam zostac jakas porzadna ksiegowa. Bo to, co do tej pory robilam
    to raczej bardziej zabawa byla niz praca. I wlasnie odkrylam to miejsce.
    Musze wam przyznac, ze genialna jest ta grupa. POwala mnie wasza wiedza i
    bezinteresownosc. Pozdrawiam serdecznie.

    A niestety tej firmy poprowadzic nie moge. Z przyczyn czysto osobistych.