  • Data: 2005-01-03 09:52:46
    Temat: Nazwa firmy?
    Od: "Piotr" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    zmierzam założyć działalność, udałem się do urzędu miasta i pani
    poinformowała mnie że nie prowadzą ewidencji nazw i jako nazwę firmy mogę
    sobie wpisać dowolną, nawet jeśli już taka firma istnieje.
    Czy to prawda, czy mogę założyć taką samą nazwę jak ma np. sąsiad?
    czy na dalszym szczeblu zakładania ktoś nie powie że taka firma już istnieje
    i wszystko będę musiał robić od nowa?

    Co w sytuacji kiedy wymyślę sobie nazwę i za jakiś czas dowiem się że taka
    firma już istnieje.
    Ze względów etycznych nie chciałbym zakładać firmy o takiej nazwie która już
    jest.
    Gdzie mogę sprawdzić czy nazwa przeze mnie wymyślona już istnieje?

    Dziękuję i pozdrawiam