  • Data: 2005-01-03 11:42:20
    Temat: Re: Nazwa firmy?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 3 Jan 2005, Przemek R. wrote:
    [...ktoś...]
    >+ > to co sobie do tego dodasz to już żadnego urzędnika nie będzie
    [...]
    >+ mowisz?
    >+
    >+ a jezeli zaloze firmie o nazwie Microsoft , oczywiscie produkcja softu?

    ...to żadnego *urzędnika* nie będzie obchodzić.
    Jak Microfost znany z tego że jego głównym udziałowcem jest p. B.Gates
    zechce "poprosić" o zmianę nazwy to pewnie będzie miał kłopoty ;)
    A jak Microsoft znany z tego że "trzymał" czas jakiś domenę
    microsoft.pl (czy microsoft.com.pl ? już nie pamiętam) stwierdzi
    że wcale nie produkuje softu tylko włazi mu z butami ich ulubione
    ziółka i inne wyroby apteczne :) to takoż go "pobudzi".
    Ale zarejestrować *w EDG* IMHO mu wolno.
    Przecież deklarowane w EDG rodzaje działalności nie muszą pokwrywać
    się z *już* wykonywaną działalnością.
    A może ma zamiar wykupić M$ S.A (czy czym ona tak jest) i przekształcić
    w 1-osobową DG... ja mu nie bronię ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)