  • 1. Data: 2006-05-31 19:14:30
    Temat: [NTG] - ubezpieczenie firmy od odpowiedzialności cywilnej
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl>

    Przepraszam za wątek entegowy ale uznałem, że na tej grupie jest dużo
    przedsiębiorców i chciałem zapytać niesmiało odnośnie ubezpieczenia OC
    firm. Gdzie warto, gdzie tanio i gdzie polecacie? Temat nie jest taki
    prosty jak się wydaje dlatego chciałbym zasięgnąć porady osób które już
    ten problem przerobiły.

    Jeszcze raz ukłony dla grupowiczów i nie bijcie zbyt mocno :-)

    nick......: DaNsOuNd
    name......: Daniel Rykowski
    contact...: dansound (AT) adres (DOT) pl