  • Data: 2007-05-17 16:10:50
    Temat: NOTA KSIĘGOWA PRZETERMINOWANA
    Od: b...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam, Zwracam sie do grona z nastepujacym problemem.
    Prowadze DG w firmie ktora kiedys mnie zatrudniala. Jakis czas temu
    podpisalem umowe w ktorej mam kare umowna. Przez okres stycznia,
    lutego i marca nie byly wystawiane zadne noty ksiegowe tak aby mnie
    obciazyc. Przyszedl maj i rozliczam kwiecien a tu "niespodzianka" szef
    daje mi note ksiegowa na miesiac marzec na 12000zl. Moje pytanie brzmi
    czy zamkniecie okresu i rozlicznie marca moze byc dopiero teraz? Czy
    jezeli nie jest wystawiona nota od razu to jest ona przeterminowana?
    Jak to wyglada? Prosze o pomoc jak wybrnąć z tej sytuacji. Piszcie
    prosze.