  • 1. Data: 2007-05-17 16:10:50
    Temat: NOTA KSIĘGOWA PRZETERMINOWANA
    Od: b...@b...pl

    Witam, Zwracam sie do grona z nastepujacym problemem.
    Prowadze DG w firmie ktora kiedys mnie zatrudniala. Jakis czas temu
    podpisalem umowe w ktorej mam kare umowna. Przez okres stycznia,
    lutego i marca nie byly wystawiane zadne noty ksiegowe tak aby mnie
    obciazyc. Przyszedl maj i rozliczam kwiecien a tu "niespodzianka" szef
    daje mi note ksiegowa na miesiac marzec na 12000zl. Moje pytanie brzmi
    czy zamkniecie okresu i rozlicznie marca moze byc dopiero teraz? Czy
    jezeli nie jest wystawiona nota od razu to jest ona przeterminowana?
    Jak to wyglada? Prosze o pomoc jak wybrnąć z tej sytuacji. Piszcie
    prosze.

  • 2. Data: 2007-05-18 08:07:17
    Temat: Re: NOTA KSIĘGOWA PRZETERMINOWANA
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 17 May 2007 09:10:50 -0700, beata249 napisał(a):

> [...]
    > jezeli nie jest wystawiona nota od razu to jest ona przeterminowana?
    > Jak to wyglada? Prosze o pomoc jak wybrnąć z tej sytuacji. Piszcie

    Nikt ci sensownie nie odpowie, bo nikt nie zna tresci tej umowy. Zazwyczaj
    kara wynika z umowy a nie z noty księgowej.