  • Data: 2010-04-18 20:29:59
    Temat: NIP-3
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kontynuując mój stary wątek (bo w końcu odebrałem faktury za internet i
    chciałem to wszystko rozliczyć)...

    W skrócie był temat, że w poprzednim roku podatkowym zmieniłem miejsce
    zamieszkania i dostawcę internetu przy okazji (miasta są obok siebie, nie
    wiem czy to ma jakieś znaczenie). Grupa podpowiedziała, że powinienem
    złożyć formularz NIP-3 razem z pitem i będę mógł spokojnie odliczyć
    internet od obu dostawców (terminowo nie nachodzą na siebie, umowa najmu
    jest, meldunek ponoć US nie obchodzi).

    No i biorąc powyższe stanęło mi jeszcze jedno głupie pytanie - do którego
    US składam to zeznanie? Tam gdzie jestem zameldowany (i "od zawsze"
    składałem zeznania), czy do US w mieście w którym mieszkam obecnie? :>

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net