  • 11. Data: 2004-01-19 16:08:59
    Temat: Re: Mniejszy ZUS
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

    Samotnik wrote:
    > In article <bugtu4$es5$1@nemesis.news.tpi.pl>, MarekZ wrote:
    >
    > Straszna rzeźba. ;) Ile razy w roku tak robisz?

    Jestem aktywny srednio 3 dni w miesiacu, wiec w najgorszym razie nie
    wiecej niz 36 razy w roku (gdyby to wszystko byly aktywnosci 1-dniowe).
    Ale zawsze zawieszenie i odwieszenie w US zalatwiam za jednym zamachem,
    a ZUS przez inet tez nie jest pracochlonny... :)) Biorac pod uwage, ze
    trwa to od roku 1997, mozesz sobie latwo wymnozyc... ;-)

    marekz

  • 12. Data: 2004-01-19 18:35:47
    Od: bromden <b...@g...pl.geen.spam>

    > Jestem aktywny srednio 3 dni w miesiacu
    > trwa to od roku 1997

    i nikt z ZUSu nigdy się nie dopytywał, jaki rodzaj działalności
    uzasadnia tak częste zawieszanie?

    do wątku: może lepiej zatrudnić się na umowę zlecenie?
    http://www.google.pl/groups?threadm=bb742b%249ai%241
    %40absinth.dialog.net.pl&rnum=1

    --
    bromden[at]gazeta.pl

  • 13. Data: 2004-01-19 19:31:49
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

    bromden wrote:

    > i nikt z ZUSu nigdy się nie dopytywał, jaki rodzaj działalności
    > uzasadnia tak częste zawieszanie?

    Nigdy. Oczywiscie nie zatrudniam i nigdy nie zatrudnialem pracownikow.
    Wiec nie bardzo mial okazje. Ja bym tego nie zazwal czestym
    zawieszaniem, a raczej rzadkim odwieszaniem... :)

    marekz

  • 14. Data: 2004-01-20 09:03:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Jan 2004, Soja wrote:

    >+ Merytorycznie da się to wytłumaczyć:
    >+ A ma firmę z branży telekomunikacyjnej
    >+ B z branży informatycznej.
    >+ Jeden bez drugiego nie może żyć :)

    Przeczytaj cytaty z ustawy w jednym z sąsiednich wątków
    o "podmiotach powiązanych". Jeśli A pracuje u B to jest
    "powiązany" z A - i transakcje DG miedzy nimi podlegają
    kontroli US z uwzględniem zasad "zysku transakcyjnego"
    i innych takich "wycen": US ma prawo przyjść i "uznać" że
    "cena była za słona"... :> (a na plakatach w zeszłym roku
    można było obejrzeć jak wygląda osobnik który przesolił :))

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)