  • 1. Data: 2004-01-19 11:28:57
    Temat: Samochody z kratką 2004
    Od: "Autor" <a...@p...onet.pl>

    Więc tak do końca roku będą na pewno. Mam inne pytanie. Ile czasu potrzebuje
    sejm aby uchwalic ustawę zmieniającą odliczenia Vat dla samochodu na firmę z
    homologacją?
    Tzn kiedy najwcześniej może wejść w zycie?

    No bo ja mam szansę wyciągnięcia od fiskusa prawie 20.000zł i muszę sobie
    oszacować.

    Pozdrawiam

    Autor

  • 2. Data: 2004-01-20 09:09:04
    Temat: Re: Samochody z kratką 2004
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Jan 2004, Autor wrote:

> [...]
    >+ homologacją?
    >+ Tzn kiedy najwcześniej może wejść w zycie?

    Zależy komu i jak bardzo na tym zależy.
    Ustawę korygującą (niezgodnie z Konstytucją :>) ustawę o podatku
    dochodowym uchwalono w grudniu, mimo że sama wpadka została ujawniona
    gdzieś 12 czy nawet później.
    Może się okazać że np. dziś rząd składa projekt do Sejmu w "szybkiej
    ścieżce" - i że od 1.II już przepis jest ! :)
    Ale poniżej 2 tygodni *raczej* się nie uwiną... :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)