  • Data: 2006-06-13 08:06:28
    Temat: Miesiąc księgowania
    Od: "Anxy" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    (DG, KPiR, VAT, memoriał)

    Jadę do klienta, wykonuję usługę, wypisuję Kartę Serwisową, z datą wykonania
    usługi wystawiam WZ, a fakturę wystawiam z datą o kilka dni póżniejszą i
    dosyłam pocztą. Przykład: wykonałam usługę np. 28 kwietnia, WZ z 28.04.06, a
    fakturę wystawiłam z datą 1 maja. Chciałam ją zaksięgować w maju, a program
    MK ntwierdził, że data faktury nie może być późniejsza niż ostatni dzień
    kwietnia (miesiąca w którym dokument został ewidencjonowany).
    Czy muszę fakturę wystawiać zawsze w miesiącu wykonania usługi?
    Jeśli nie, to może powinnam ją zaksięgować w kwietniu (tak jak data WZ)? A
    co z VAT wtedy? Też w kwietniu?
    Pozdrawiam
    Ania