  • 41. Data: 2010-01-20 22:55:24
    Temat: Re: Magiczne zaklęcia
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 20-01-2010 o 23:21:53 cef <c...@i...pl> napisał(a):

    > Zaraz tam handluje. Ukradli mi :-)

    :-)

    --
    Tomek

  • 42. Data: 2010-01-20 23:33:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 20 Jan 2010, Tomek wrote:

    > Zaraz - handluje Pan odpadami bez zezwolenia ???

    Hm... a nie był to sprzęt "prawie sprawny, z drobnymi ryskami
    i podobnymi objawami normalnego używania"? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 43. Data: 2010-01-21 12:52:01
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Hm... a nie był to sprzęt "prawie sprawny, z drobnymi ryskami
    > i podobnymi objawami normalnego używania"? ;)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Nie, to był sprzęt: "rok temu odłączony i wtedy działał, nie mam
    możliwości teraz go sprawdzić więc sprzedaje jako uszkodzony" :-)

  • 44. Data: 2010-01-21 14:19:24
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 21-01-2010 o 13:52:01 cyklista <c...@k...pl> napisał(a):

    > Nie, to był sprzęt: "rok temu odłączony i wtedy działał, nie mam
    > możliwości teraz go sprawdzić więc sprzedaje jako uszkodzony" :-)

    Ciekawy patent, nie ma ja się przyczepić :)

    --
    Tomek

  • 45. Data: 2010-01-21 16:51:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 Jan 2010, cyklista wrote:

    > Nie, to był sprzęt: "rok temu odłączony i wtedy działał, nie mam możliwości
    > teraz go sprawdzić więc sprzedaje jako uszkodzony" :-)

    ...a ja się kiedyś zastanawiałem, co jest źródłem tak bzdurnych
    opisów (w niektórych przypadkach, "sprawdzalnych organoleptycznie")
    :P

    pzdr, Gotfryd

  • 46. Data: 2010-01-21 21:11:21
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> writes:

    > ...a ja się kiedyś zastanawiałem, co jest źródłem tak bzdurnych
    > opisów (w niektórych przypadkach, "sprawdzalnych organoleptycznie")

    Mam radio, od ktorego 5 lat temu ukradli mi samochod. Tak sobie
    ostatnio myslalem, ze moze by opchnac na allegro. Jak mam opisac?

    MJ

  • 47. Data: 2010-01-21 21:46:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 Jan 2010, Michal Jankowski wrote:

    > Mam radio, od ktorego 5 lat temu ukradli mi samochod.

    To nie jest przypadek "sprawdzalny organoleptycznie"!

    pzdr, Gotfryd

  • 48. Data: 2010-01-21 21:58:05
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Gotfryd Smolik news w <news:Pine.WNT.4.64.1001212246260.3744@quad>:

    > To nie jest przypadek "sprawdzalny organoleptycznie"!

    Jak nie? US od pół roku jest w zajęciu pojazdu do którego to radio pasuje ;)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 49. Data: 2010-01-22 00:15:46
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 20-01-2010 o 01:04:46 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    napisał(a):

    > Czekaj, jaką znowu zeróweczkę?!
    >
    > Jak słusznie zauważył kolega Tom N, z ustawy prawo ochrony środowiska
    > wywalili (w 2008 roku) 287 ustęp 1.
    >

    > No chyba, że ja czegoś nie widzę, ale to już na spokojnie trzeba będzie
    > jutro zczytać.

    Art. 286.
    1. Podmiot korzystający ze środowiska w terminie(...) przedkłada
    marszałkowi województwa
    wykaz zawierający informacje i dane, o których mowa w art. 287,
    wykorzystane do ustalenia wysokości opłat oraz wysokość tych opłat.

    A kto to jest ten "Podmiot korzystający ze środowiska"?

    20) podmiocie korzystającym ze środowiska - rozumie się przez to:
    a) przedsiębiorcę w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 2 lipca
    2004 r. o swo-
    bodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155,
    poz. 1095 i
    Nr 180, poz. 1280), (...)

    Więc ja teraz proszę o przepis zwalniający w przypadku gdy masz same zera
    do wpisania.

    --
    Tomek

  • 50. Data: 2010-01-22 07:23:02
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-01-22 01:15, Tomek wrote:
> [...]
    > Nr 180, poz. 1280), (...)
    >

    > Więc ja teraz proszę o przepis zwalniający w przypadku gdy masz same

    Faktycznie. Wygląda na to, że wszyscy przedsiębiorcy (nawet Ci co to w
    potocznym tego słowa znaczeniu nie korzystają ze środowiska) muszą dymać
    do marszałka, w celu doniesienia pustych kwitów.

    No offence, ale chyba kogoś tam pojeba**

    Piotrek