  • From: "@nteneum" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: MONITOR POLSKI B - sprawozdania TONSILU
    Date: Sat, 14 May 2005 09:16:32 +0200

    Witam!

    Mam problem z danymi z monitora polskiego B dla TONSILU. PIszę pracę
    dyplomową na temat analizy dyskryminacyjnej i chciałem ją właśnie oprzeć
    m.in. na tym przedsiębiorstwie, ale nie mogę znaleźć w sieci sprawozdań
    finansowych za rok 1998 i niżej. Mam dostęp teoretycznie do Monitora
    Polskiego B w formie książkowej (na uczelni) ale wiązałoby się to z
    przeszukiwaniem cały roku w jeden dzień. Czy ktoś może ma sprawozdania
    finansowe TONSILu za ten okres? Gdzie można sprawdzić pod jaką pozycją w
    danym roku TONSIL publikował swoje sprawozdanie finansowe?

    pozdrawiam

    JC