  • Data: 2003-12-06 12:11:23
    Temat: Lokal-dzialalnosc gospodarcza.
    Od: "Piwek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wynajmuje mieszkanie w Warszawie. Umowa jest miedzy mna jako osoba fizyczna
    a wynajmujacym tez osoba fizyczna. Mam tez aneks do umowy, ze na wydzielonej
    powierzchni 8m2 (jeden pokoj) moge prowadzic dzialalnosc gospodarcza ale
    najemca musi dopilnowac wszystkich formalnosci typu zlgoszenie tego faktu
    gdzie trzeba jak i odprowadzenie odpowiednich podatkow. Pytanie brzmi: gdzie
    musze to zglosic? i ile placic podatku? Jesli w ogole musze to zglaszac?

    Mam jeszcze pytanie dotyczace swiadczenia uslug telekomunikacyjnnych.
    Dostarczam Internet mam w zwiazku z tym pyanie jakiefo typu jest to
    dzialalnosc? Jaki przedmiot dzialalnosci powinien byc wpisany w KRS? inne
    uslugi? czy jest jakas specjalna kategoria?