  • Data: 2003-09-03 06:55:11
    Temat: Literatura fachowa a dzialalonosc gospodarcza
    Od: "mb" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam nastepujace pytanie. Prowadze DG swiadczaca uslugi informatyczne. Z tego
    co mi wiadomo literature fachowa mozna odliczac od podatku, jeśli jest sie
    zatrudnionym na podstawie stosunku pracy, ale nie moze byc to DG. Czy w
    takim razie nie mam mozliwosci traktowania zakupionej literatury fachowej
    jako kosztu ? Przeciez sa to moje podstawowe narzedzia pracy ....

    Prosze o odpowiedz bo juz zaczynam sie troche w tym wszystkim gubic :(

    Michal Bednarz