    From: "bastion" <a...@n...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Likwidacja i zbycie środka trwałego.
    Date: Sat, 26 May 2007 13:00:52 +0200

    Witam,

    chciałbym zlikwidować i sprzedać środek trwały wprowadzony do ewidencji. DG
    bez vat, na KPIR.

    Zlikwidowałem środek trwały, całkowicie umorzony, wartość umorzenia 3200 zł.
    I zatrzymałem się w momencie chęci wystawienia rachunku dla nabywcy. Żeby
    wystawić rachunek na towar, muszę mieć towar na stanie magazynowym, ponieważ
    był to ST, nie został wprowadzony na magazyn. Jak sprzedać taki ST?
    Wprowadzić ST na magazyn z wartością zerową na podstawie protokołu
    likwidacyjnego i później wystawić rachunek po faktycznej cenie sprzedaży?

    Pozdrawiam
    b.