  • Data: 2011-12-12 12:49:52
    Temat: Likwidacja Działalności, pozostanie vatowcem
    Od: Główny Użytkownik <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Ze względu na osiąganie przychodów wyłącznie z praw majątkowych
    postanowiłem albo zawiesić od stycznia działalność albo ją
    zlikwidować.
    Za likwidacją przemawia głównie to że po pewnym okresie będę mógł sie
    ubiegać o dotację jeżeli zechce wykonywać czynności podlegające pod
    DG.
    Tylko chciałbym się więc zapytać co muszę zrobić zgłaszając w UM na
    wszystkomającym druku likwidację od 1 stycznia podczas gdy nadal
    pozostaje podatnikiem vat czynnym i nadal będę wykonywać czynności
    podlegające pod vat (przychód z praw majątkowych) . Google przy
    zamykaniu działalności mówią o remanencie likwidacyjnym vatowskich ale
    mnie to generalnie nie interesuje bo dalej będę fakturować.

    I przy okazji drugie pytanie, czy ktoś walczył z terrorystami o
    niekaranie za spoźnienie się o dzień roboczy z złożeniem vat-7?
    Miałem kwotę do przeniesienia, złożyłem zamiast w piątek w
    poniedziałek koło 13. No i wysłali wezwanie w sprawie popełnienia
    wyroczenia. Generalnie hujstwo straszne bo w tym przypadku wręcz
    żadnej szkodliwości doszukać się nie mogę. I zamierzam nie przyjąć
    mandatu i iść z tym do sądu. Ktoś temat przerabiał? Mam dziwne
    wrażenie że Panie z US nie za bardzo się wczytywały w część ogólną
    kodeksu wykroczeń i za wszelką cenę przy byle pierdole chcą karać
    pomijająć w ogóle pojęcie szkodliwości społecznej.

    No i przy okazji trzecie pytanie. Jak chce zmienić vat z miesięcznego
    na kwartalny to do którego o jakiej treści pisemko musze złożyć w US?

    pozdrawiam
    P.