  • 1. Data: 2003-03-13 09:43:05
    Temat: Kursy dla dziecka - jeszcze raz
    Od: "Van GoGush" <G...@N...onet.pl>

    Witam
    Poniewaz nie bylo odpowiedzi na mojego poprzedniego posta (zreszta z mojej
    winy) prosze ponownie o odpowiedz a pytanie :
    Czy kursy (doskonalenia pamieci) dla dziecka mozna odliczyc ?
    Chodzi o rozliczenie PIT-37 zatrudnienie na umowe o prace.
    Pozycja "wydatki na odplatne doksztalcanie " nie wchodzi chyba w gre, ale
    skoro ja moge sie dokosztalacac to moje dzieci rowniez ?.

    Z gory dziekuje
    VG

  • 2. Data: 2003-03-13 09:45:20
    Temat: Re: Kursy dla dziecka - jeszcze raz
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 13-03-2003 10:43, Użytkownik Van GoGush napisał:
> [...]
    > Pozycja "wydatki na odplatne doksztalcanie " nie wchodzi chyba w gre, ale
    > skoro ja moge sie dokosztalacac to moje dzieci rowniez ?.

    Jeżeli juz to tylko to pozycja wchodziłaby w grę - niestety, dotyczy ona
    wyłacznie podatnika, nie jego dzieci.
    Dzieci podatnik ma kształcić do poziomu średniego za własne pieniadze,
    dopiero ich studia może sobie odliczyć, o ile dziecię do tego czasy nie
    zacznie pracować.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-03-13 10:03:23
    Od: "Van GoGush" <G...@N...onet.pl>

    > Jeżeli juz to tylko to pozycja wchodziłaby w grę - niestety, dotyczy ona
    > wyłacznie podatnika, nie jego dzieci.

    hmmm .... a jesli rachunek jest na mnie ?

    Pozdr

  • 4. Data: 2003-03-13 11:01:09
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 13-03-2003 11:03, Użytkownik Van GoGush napisał:

    > hmmm .... a jesli rachunek jest na mnie ?

    Hmm... chcesz żeby Ci publicznie radzic jak obchodzic prawo?:-)

    No jak na Ciebie, to inna sprawa... :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-03-13 11:04:18
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Van GoGush" <G...@N...onet.pl> wrote in message

    > hmmm .... a jesli rachunek jest na mnie ?

    Jak uda ci się udać, że to ty chodziłaś na dokształcanie pamięci.
    Wszystko zależy jak upierdliwy będzie urzędnik w trakcie kontroli, gdyby na
    ciebie trarfiło.
    Jak ci udowodni, że to nie ty chodziłaś...