  • Data: 2006-06-16 11:00:08
    Temat: Kroczac dalej od OFE do IKE - pytania...
    Od: "Roger(OS)" <MrRoger[WYTNIJ-TO]@poczta.onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Witam;

    W wiadomosci: news:Xns97E1CAA7F43FEMrRoger@212.76.39.205 zadalem pytanie
    odnoscie wyboru OFE- wiele glosow, wiele opinii :)

    Teraz idac dalej mam kilka pytan co do IKE - jest to z tego co wyczytalem najbardziej

    zyskowny filar oszczedzania kapuchy, tylko tak: (nie znalazlem w FAQ ani regulaminie,

    moze przeoczylem)

    * istnieje limi rocznych wplat na konto - 1,5 sredniej krajowej - zgadza sie? (3 521
    z?.)

    * limit minimalnej wplaty zalezny od Banku/Funduszu w ktorym posiadamy konto - TAK
    ?

    * jak czesto nalezy/mozna wplacac? Reguluja to przepisy czy panuje tu wolna
    amerykanka?

    * Co oznacza "5-letni minimalny okres inwestycyjny" - przez mimimum 5lat musze
    wplacac regularnie czy poprostu wplacac?

    * prowadzenie IKE jest platne?

    Jednoczesnie w tym samym watku prosil bym o podanie proponowanych przez Was kont
    IKE, gdzie, dlaczego ? Moze jakies adresy do pomocy, FAQ gdzie znajde wszystko na
    temat danego konta (czy platne, czy nie, ile minimalna/maksymalna wplata,
    oprocentowanie i wszystko co jest wazne)

    Jestem zielony w bankowosci wiec prosze o jak najdokladniejsze przedstawienie
    problemu i wyrozumialosc.

    PS: Pytania oznaczone * wyzej sa opierane na informacjach jakie znalazlem w
    mBank'u- co sadzicie na temat tego konta IKE w tym banku.

    Roger(OS)