-
1. Data: 2002-03-14 14:35:59
Temat: Koszty w zarejestrowanej DG przed terminem rozpoczęcia...
Od: <g...@p...onet.pl>
Witam!
Bardzo byłbym wdzięczny za odpowiedzi i rozwianie moich wątpliwości dotyczących
poniższych kwestii:
1. Zarejestrowałem DG, lecz termin faktycznego rozpoczęcia działalności
podałem dość odległy. Czy wydatki poniesione na uruchomienie firmy (np. zakup
komputera, wyposażenia, mebli, art. biurowych itp itd) w okresie od
zarejestrowania do rozpoczęcia działalności będę mógł zaliczyć do kosztów firmy
po jej faktycznym uruchomieniu?
2. Przeglądałem archiwum grupy i znalazłem kilka wątków poruszających podobną
kwestię, jednak nie znalazłem w nich pewnej odpowiedzi. A chodzi o zaliczenie
do kosztów opłaty za mieszkanie, telefon, prąd, tel. komórkowy i internet. W
jaki sposób ustalić procent wydatków które można zaliczyć do kosztów firmy i
jakie czynności trzeba wykonać, żeby wszystko odbyło się formalnie.
3. Czy (z Waszej praktyki) ma sens (co radzi mi kolega mający już DG) zwracanie
się na piśmie do US z podobnymi pytaniami? Wiem że mają sporo czasu na
odpowiedź, ale na razie mi się tak bardzo nie spieszy... :)))
Z góry dziękuję za pomoc i życząc udanych interesów - pozdrawiam!
Wojtek
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl