  • 1. Data: 2002-03-14 10:55:20
    Temat: Najem mieszkania - KOSZTY
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

    Wynajmuje mieszkanie "uciazliwej" lokatorce
    Jako wlasciciel budynku ponosze oplaty:
    - za smieci
    - za wode
    - za wywoz sicekow itp.
    Aneksem do umowy najmu lokalu
    uzyczylem lokatorce do uzywania telefon
    Telefon jest
    zarejestrowany na mnie czyli ponosze rowniez
    opaty za ten telefon

    W przypadku kiedy lokatorka nie placi mi za:
    smieci, wode, wywoz sciekow to mam koszty (bo ja place) ale nie mam
    przychodu (bo lokatorka mi nie placi)

    Jak ma sie sprawa w przypadku telefonu? Czy jezeli zaplacilem cala zaleglosc
    za telefon to jest
    to moj koszt (zwiazany z najmem) ?

    TB

  • 2. Data: 2002-03-15 08:47:59
    Temat: Re: Najem mieszkania - KOSZTY
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    ZTCW, tak.
    Ale wtedy cała opłata (również za telefon) od lokatora (jeżeli płaci) jest
    dochodem.