  • 1. Data: 2002-06-24 10:09:45
    Temat: Koszty upomnienia
    Od: "Qqruźnik" <q...@i...pl>

    Jeśłi chcę komuś wysłać upomnienie-ponaglenie np. na trzy faktury,
    wypiszę TRZY upomnienia (każde na oddzielnym świstku) i włoże je do JEDNEJ
    koperty,
    to czy mogę naliczyć TRZY koszty (np.3 x 8,40), czy TYLKO JEDEN z racji
    jednej wysyłki?
    (jedengo zanczka na koprecie).

    Pozdrowienia

    Qqruźnik

  • 2. Data: 2002-06-24 10:42:41
    Temat: Re: Koszty upomnienia
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > to czy mogę naliczyć TRZY koszty (np.3 x 8,40), czy TYLKO JEDEN z racji
    > jednej wysyłki? (jedengo zanczka na koprecie).

    A ile razy ponosisz koszty? ::))

  • 3. Data: 2002-06-24 16:54:08
    Od: "Sebastian Tatol" <s...@S...szas.pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    JEDNEJ

    > A ile razy ponosisz koszty? ::))

    No, 3x przeciez, 3x drukowac, 3x naliczac, 3 zapytania do bazy danych o
    nieplacacych klientow...wszystko kosztuje. No a jesli nie 3x to ile? dwa i
    pol? Bo na raz to bym sie nie zgodzil.

    Sebel

  • 4. Data: 2002-06-24 17:20:43
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Sebastian Tatol wrote:

    > No, 3x przeciez, 3x drukowac, 3x naliczac, 3 zapytania do bazy danych o
    > nieplacacych klientow...wszystko kosztuje. No a jesli nie 3x to ile? dwa i
    > pol? Bo na raz to bym sie nie zgodzil.

    Naliczyć możesz nawet 10. Ale KUP dla ciebie będzie tylko to, na co masz
    papier -rachunek, fakturę względnie pokwitowanie za polecony.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2002-06-24 19:04:46
    Od: "Qqruźnik" <q...@i...pl>

    A teraz krótka PODPOWIEDŹ:

    1. Dostałem upomnienie z ZUS'u (51,52,53): trzy świstki w jednej kopercie
    z trzema kosztami.
    2. Wkurzyłem się.
    3. Poszedłem do US i dowiedziałem się, że ABSOLUTNIE nie mogę trzy razy, gdy
    faktyczny koszt poniosłem tylko RAZ.
    4. Poniosło mnie.
    P.S. Was nie ?

    Pozdrowienia

    Qqruźnik

  • 6. Data: 2002-06-24 19:12:51
    Temat: Re: Koszty upomnienia PODPOWIEDŹ
    Od: "Qqruźnik" <q...@i...pl>

    (korekta)
    A teraz krótka PODPOWIEDŹ:

    1. Dostałem upomnienie z ZUS'u (51,52,53): trzy świstki w jednej kopercie
    z trzema kosztami.

    2. Wkurzyłem się.

    3. Poszedłem do US, przedstawiłem sprawę jakbym ja był nadawcą i
    dowiedziałem się, że ABSOLUTNIE nie mogę trzy razy naliczać, gdy faktyczny
    koszt poniosłem tylko RAZ.

    4. Zdopingowało mnie.

    5. Zapytałem o systuację, gdyby nadawcą potrójnych kosztów byłby ZUS.
    Otrzymałem odpowiedź: Aaaaaaaaaaaaa, w takim raaaaaaaaaaaaazieeeeeee
    Nooooooooo chyba ZUS (Zakład Utraty Składek) ma własne przepisy.

    6. ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
    Poniosło mnie.
    P.S. Was nie ?

    Pozdrowienia
    Qqruźnik

  • 7. Data: 2002-06-25 13:33:04
    Od: "Paweł Szeredi" <g...@r...com.pl>

    > Nooooooooo chyba ZUS (Zakład Utraty Składek) ma własne przepisy.

    Ja dostałem trzy upomnienia z US w jednej kopercie i z trzema kosztami
    upomnienia
    Więc to nie tylko ZUS ma własne przepisy.

    Pozdrawiam
    Paweł