  • Data: 2004-06-28 07:39:44
    Temat: Koszty przed rozpoczęciem działalności
    Od: "olpin" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    1.07 startuje z firmą transportową na KPiR i VAT. Poniosłem pewne koszty
    jeszcze przed rozpoczęciem działalności m.in. opłata rejestracyjna VAT,
    podatek od śr.transportu i egzamin na licencje. Mam pytanie . czy moge w
    jakis sposób wprowadzić to do KPiR i uznać za koszty?
    Drugim problemem jest samo kupno samochodu, który kupiłem z początkiem
    czerwca, czy dowodem wewnętrznym moge go wprowadzić do ewidencji śr.trwałych
    i naliczać amortyzacje?
    Z góry dzięki za pomoc
    Olgierd