    From: "MK" <i...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Koszt odbioru DR z WK - czy to jest KUP?
    Date: Fri, 14 Jan 2005 12:58:55 +0100

    Witam,

    KPiR, VAT.

    Auto w leasingu mialo stluczke (nie z mojej winy), likwidacja szkody z
    OC sprawcy obejmuje dodatkowe bad. techniczne, gdyz po wypadku panowie
    policjanci (nadgorliwce pieprzone), zatrzymaly DR, bo lampa byla zbita
    (zewn. klosz). DR powedrowal wiec do Wydz. Kom. w miescie wlasciciela
    pojazdu, czyli leasingodawcy. Wynik badanie technicznego zostal przeslany do
    leasingodawcy, ten odebral DR i mi go odeslal. I teraz przyszla mi f-ra na
    97.60 PLN z usluga pt.: "Koszt odbioru z Wydz. Kom. dowodu rejestracyjnego".

    Mam takie pytania:
    1. Czy to jest dla mnie KUP?
    2. Jesli tak na 1., to moge odliczyc VAT, czy nie?
    3. Jesli nie na 2., to czy mam jako KUP liczyc netto, czy brutto?
    4. Troche nie ta grupa, ale moze ktos wie: czy mam prawo domagac sie od TU
    pokrycia tego kosztu, jako czesci odszkodowania?

    pozdrowienia,
    MK.