  • 1. Data: 2005-09-01 18:43:02
    Temat: Korepetycje a DG.
    Od: "Arkady" <a...@...stopce>

    Witam.
    Powiedzmy, że chcę od czasu do czasu udzielać korepetycji lub płatnych
    lekcji.
    Czy potrzeba w tym celu rejestrować Działalność Gosporadczą?
    Miesięcznie przewiduję zarobić jakieś 100-150 zł dodatkowo, czyli nie
    wystarczy nawet na ubezp. zdrowotne ZUS w przypadku DG.
    Czy też jest inne wyjście na legalne działanie jw.
    Pozdr.
    Arek

  • 2. Data: 2005-09-01 20:49:05
    Temat: Re: Korepetycje a DG.
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Arkady" <a...@...stopce> napisał w wiadomości

    > wystarczy nawet na ubezp. zdrowotne ZUS w przypadku DG.
    > Czy też jest inne wyjście na legalne działanie jw.

    Niestety nie.
    Co najwyzej mozna udzielac korepetycji w ramach cudzej DG - tzn. ktos ma
    firme korepetycyjna i zostac jednym z "jego" korepetytorow, ktorych on
    zatrudnia na umowe zlecenie. Wiadomo, ze wtedy kasa za korepetycje trafia do
    jego kieszeni a Ty dostajesz tylko jakas czesc tytulem wynagrodzenia :)
    Sam mam taka dzialalnosc i jesli chcesz byc "legal" to zapraszam na priva :)

    Pozdrawiam
    SDD