  • 1. Data: 2007-01-26 12:42:10
    Temat: Korekta VAT-7 - dołączać wyjaśnienie?
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Witam,

    Padło i na mnie :)
    Odkąd pamiętam, faktury TPSA dostawałem z płatnością zawsze w miesiącu
    wystawienia, wiec tak samo je odliczałem. Grudniowa jednak ma płatność w
    styczniu, co dopiero dzisiaj zauważyłem, więc oczywiście odliczyłem na
    wczoraj składanym vat-7 za grudzień :)
    Czy wysyłając pocztą korektę mam dołączyć jakiś świstek z wyjaśnieniem,
    może wystarczy na górze formularza jedno zdanie skrobnąć?
    A może po prostu wysłać sam vat-7, tylko czy wtedy nie wzywają, żeby to
    wyjaśnić?
    Jak to jest praktykowane?
    Andrzej

  • 2. Data: 2007-01-26 13:01:49
    Temat: Re: Korekta VAT-7 - dołączać wyjaśnienie?
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 26-01-2007 o 13:42:10 ajt <a...@u...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > może wystarczy na górze formularza jedno zdanie skrobnąć?
    > A może po prostu wysłać sam vat-7, tylko czy wtedy nie wzywają, żeby to

    Bodajże KKS w par 16a o tym mówi - wyjasnienie ma być dołączone, forma
    obojętna
    ale nie ma co żałować kartki spinacza :)

    pozdr

    --
    DOŚĆ TEGO WARCHOLSTWA - PODATEK POGŁÓWNY NA REZYDENTA!

  • 3. Data: 2007-01-26 22:36:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 26 Jan 2007, t wrote:

    > Bodajże KKS w par 16a o tym mówi - wyjasnienie ma być dołączone, forma
    > obojętna

    ...a drugi zapis jest w Ordynacji :)
    Zapis z Ordynacji dotyczy wszelkich korekt, ten z KKS (jak dedukuję
    idzie o "czynny żal"?) - uszczupleń.

    > ale nie ma co żałować kartki spinacza :)

    :)

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2007-01-27 09:44:21
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > ...a drugi zapis jest w Ordynacji :)
    > Zapis z Ordynacji dotyczy wszelkich korekt, ten z KKS (jak dedukuję
    > idzie o "czynny żal"?) - uszczupleń.

    Jasne, doczytałem już w jednym i drugim. Po niedzieli wybiorę się do US.
    Na szczęście uszczupliłem tylko o 31zł, więc nie będę musiał odsetek
    liczyć :)
    Andrzej