  • Data: 2008-06-23 20:30:54
    Temat: Konar uszkodził mi samochód
    Od: Adocus <n...@i...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Zasadniczo to było tak jak w temacie, podczas albo przed burzą oderwała się
    gałąź z drzewa i wgniotła mi dach. Z tego co się dowiedziałem właściciel
    posesji a jest to firma/broker jest ubezpieczony w PZU, jego polisa
    obejmuje tylko budynek, parkingu ponoć nie.
    Wezwałem policje - spisali notatkę i powiedzieli że jeśli właściciel
    posesji nie jest ubezpieczony od tego typu rzeczy to nic nie wskóram.
    Sam właściciel - polisy dokładnie nie zna, na infolinii PZU dowiedziałem
    się że tego typu szkody nie podlegają odszkodowaniu, nr polisy niemiał tu
    znaczenia ( panienka z infolinii nie potrafiła jednoznacznie się określić
    kazał zgłosić szkodę i czekać na odpowiedź PZU ).
    Dodam tylko że drzewostan to dzicz nigdy nie przycinany, na mój samochód
    spadły gałęzie zeschnięte i "zdrowe".
    Jutro czekam na oględziny rzeczoznawcy.

    Czy rzeczywiście nie należy mi się żadne odszkodowanie ( AC nie posiadam ).
    Przyjechałem do pracy zaparkowałem samochód kto w takiej sytuacji odpowiada
    za poniesione szkody ?

    Z góry wielkie dzięki M.
    n...@i...cy / ROT13 /
    GG 4356842