  • 1. Data: 2003-03-11 09:46:11
    Temat: Komornik - czy moze ?
    Od: "SebaSF" <s...@t...pl>

    witam

    mam taki problem
    w grudniu zmarla moja mama ktora byla wlascicielem domu w testamencie dom
    zapisala mi i bratu (w tej chwili zbieram wszystkie dokumenty do sprawy
    spadkowej) i tu zaczyna sie problem mama miala zadluzenie w podadtku od
    nieruchomosci ( pomagalem jej go splacaj ale stracilem prace a z 500 zl
    renty bylo jej ciezko ) i teraz pojawil sie komornik i na moje stwierdzenie
    ze mama nie zyje a ja mam zamiar to splacic ale nie odrazu stwierdzil ze on
    moze wszystko zajac i sprzedac bo takie mam prawo . Czy to prawda ? nie
    dysponuje taka kwota zeby splaci to odrazu a jak powiedzialem ze moge mu
    wplacic 50zł to stwierdzil ze to za malo i go nic nie interesuje a jak go
    nie wpuszcze do domu to przyjdzie z policja i slusarzem ?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi

    Pozd.
    SEBA

  • 2. Data: 2003-03-11 10:17:19
    Temat: Re: Komornik - czy moze ?

    Niestety wedlug prawa komornik ma rację :(
    Byla niedawno podobna sprawa , ktora Wais przedstawial w Z.
    Spadkobierca niestety do 5 lat ma obowiazek pokrycia zaleglosci podatkowej.
    Radze samemu cos sprzedac
    pp