-
21. Data: 2006-04-12 13:51:32
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
Użytkownik witek napisał:
>>> A w regulaminie jak stoi jeśli chodzi o zwrot sprzętu?
>>
>>
>> Trzeba zwrócić, albo ponieść koszt odpłatnego demontażu. Zamówienie
>> nie wpłynęło.
>>
>
> Jakie zamówienie? Na co?
Śmierdzi mi to kosztami związanymi z rozwiązaniem umowy...
M.
-
22. Data: 2006-04-12 13:54:02
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...t
Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
Jan Werbiński napisał(a):
> Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
> wiadomości news:e1ivtd$2d3$2@inews.gazeta.pl...
>> Jan Werbiński wrote:
>>> Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
>>> news:e1iuei$199$1@news.onet.pl...
>>>>> który myśli jak by tu jeszcze trochę kasy wyrwać od osoby, która
>>>> zrezygnowała z usług.
>>>
>>>
>>> Która nie zwraca przez półtora miesiąca sprzętu, zgodnie z
>>> regulaminem i pali głupa.
>>>
>>
>> A w regulaminie jak stoi jeśli chodzi o zwrot sprzętu?
>
> Trzeba zwrócić, albo ponieść koszt odpłatnego demontażu. Zamówienie nie
> wpłynęło.
>
aha, czyli internet udostępniacie każdemu kto ma sprzęt i nie umiecie
tej jednej osobie zablokować dostępu, bo dalej ma sprzęt, tak? Jak tak
to gratuluję
-
23. Data: 2006-04-12 13:54:07
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>
> Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
> news:e1iuei$199$1@news.onet.pl...
>>> który myśli jak by tu jeszcze trochę kasy wyrwać od osoby, która
>> zrezygnowała z usług.
>
> Która nie zwraca przez półtora miesiąca sprzętu, zgodnie z regulaminem i
> pali głupa.
Dlaczego więc nie odetniesz tej osobie dostępu do usług? A.... już wiem,
bo jeszcze byś chciał opłatę za 2 m-ce wydusić pomnożoną x2. Jeśli były
klient za pomocą Twojego sprzętu może korzystać z dostępu to nie dziw się,
że ma cokolwiek słabe parcie na to aby Ci ten sprzęt zwrócić. Tym bardziej,
że w regulaminie nia nałożyłeś za przetrzymywanie sprzętu żadnej kary
umownej.
Odetnij mu w końcu usługi (bo opłat za to i tak raczej nie wydusisz), to
może klient szybciej się zmobilizuje do zwrotu sprzętu.
-
24. Data: 2006-04-12 14:03:58
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: Jan Werbiński <j...@j...com>
Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości
news:e1j0cl$2d3$4@inews.gazeta.pl...
> Jan Werbiński wrote:
>>> A w regulaminie jak stoi jeśli chodzi o zwrot sprzętu?
>>
>> Trzeba zwrócić, albo ponieść koszt odpłatnego demontażu. Zamówienie nie
>> wpłynęło.
>>
>
> Jakie zamówienie? Na co?
Na demontaż
--
Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/
-
25. Data: 2006-04-12 14:13:20
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: Jan Werbiński <j...@j...com>
Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości
news:443d05e0$1@news.home.net.pl...
> Użytkownik witek napisał:
>
>>>> A w regulaminie jak stoi jeśli chodzi o zwrot sprzętu?
>>>
>>>
>>> Trzeba zwrócić, albo ponieść koszt odpłatnego demontażu. Zamówienie nie
>>> wpłynęło.
>>>
>>
>> Jakie zamówienie? Na co?
>
> Śmierdzi mi to kosztami związanymi z rozwiązaniem umowy...
Sam demontuje i nic nie kosztuje
--
Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/
-
26. Data: 2006-04-12 14:14:18
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...t
Od: Jan Werbiński <j...@j...com>
Użytkownik "sg" <a...@s...org.pl_WITHOUT> napisał w wiadomości
news:e1j11m$2buu$1@node2.news.atman.pl...
aha, czyli internet udostępniacie każdemu kto ma sprzęt i nie umiecie
tej jednej osobie zablokować dostępu, bo dalej ma sprzęt, tak? Jak tak
to gratuluję
nie, rozpatruję tutaj odosobniony przypadek i ciekaw jestem jak to jest
względem prawa, gdybym robił jak mówisz, to...
--
Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/
-
27. Data: 2006-04-12 14:20:28
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: Jan Werbiński <j...@j...com>
Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
news:e1j0pv$bgn$1@news.onet.pl...
>> Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
>> news:e1iuei$199$1@news.onet.pl...
>>>> który myśli jak by tu jeszcze trochę kasy wyrwać od osoby, która
>>> zrezygnowała z usług.
>>
>> Która nie zwraca przez półtora miesiąca sprzętu, zgodnie z regulaminem i
>> pali głupa.
>
> Dlaczego więc nie odetniesz tej osobie dostępu do usług? A.... już
> wiem, bo jeszcze byś chciał opłatę za 2 m-ce wydusić pomnożoną x2. Jeśli
> były klient za pomocą Twojego sprzętu może korzystać z dostępu to nie dziw
> się, że ma cokolwiek słabe parcie na to aby Ci ten sprzęt zwrócić. Tym
> bardziej, że w regulaminie nia nałożyłeś za przetrzymywanie sprzętu żadnej
> kary umownej.
> Odetnij mu w końcu usługi (bo opłat za to i tak raczej nie wydusisz),
> to może klient szybciej się zmobilizuje do zwrotu sprzętu.
Kupujesz bilet PKP Poznań - Konin. Nie wysiadasz w Koninie, ponieważ nikt
Cię nie wyrzucił z wagonu.
Tankujesz na automatycznej stacji i wpłacasz za 20 litrów, automat nie
odcina po nalaniu 20 litrów i leje do pełna. Należy się zapłata?
Jesteś lekarzem, leczysz po ustalonych wg umowy godzinach pracy.
Jak fakt wykonania usługi ma się do konieczności zapłaty? Czy aktywność
przejawiona przez kupującego w celu korzystania nie jest podstawą do
zapłaty?
--
Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/
-
28. Data: 2006-04-12 14:22:26
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: Jan Werbiński <j...@j...com>
Użytkownik "kermit" <d...@d...cds> napisał w wiadomości
news:e1ip94$3s6$1@nemesis.news.tpi.pl...
> skasuj mu wreszcie ten login i haslo i pofatyguj sie do klienta po odbior
> sprzetu bo nigdy go nei zobaczysz.
Nie chce mi się. Wolę wysłać poleconym odpowiednie pisemko. To dwa z moich
praw.
On nie ma prawa korzystać z usług.
--
Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/
-
29. Data: 2006-04-12 16:57:35
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>
Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
wiadomości news:e1j2e7$im6$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Kupujesz bilet PKP Poznań - Konin. Nie wysiadasz w Koninie, ponieważ nikt
> Cię nie wyrzucił z wagonu.
Ale ten przypadek jest z goła odmienny. Klient zrezygnował z usług, a Ty
mu je na siłę świadczysz. Czemu tak się wzbraniasz przed odcięciem dostępu?
Wygląda na to, że z góry umyśliłeś sobie, że mu te usługi dalej, wbrew jego
woli będziesz świadczył.
Załóżmy, że pójdziesz do sądu, a twój klient powie, że nachodziłeś go,
aby jeszcze się zastanowił i zostawiłeś mu na miesiąc łącze, aby przemyślał
sytuację. A gdy pomimo to nie zmienił swojej decyzji, zacząłeś domagać się
za ten okres pieniędzy. Komu sąd da wiarę?
> Tankujesz na automatycznej stacji i wpłacasz za 20 litrów, automat nie
> odcina po nalaniu 20 litrów i leje do pełna. Należy się zapłata?
Nie należy się, jeśli automat jest niesprawny, to wina leży po stronie
właściciela stacji.
> Jesteś lekarzem, leczysz po ustalonych wg umowy godzinach pracy.
No i? Ale umowę masz chyba z pracodawcą, a nie pacjentem?
>
> Jak fakt wykonania usługi ma się do konieczności zapłaty? Czy aktywność
> przejawiona przez kupującego w celu korzystania nie jest podstawą do
> zapłaty?
A dlaczego za zaniechanie i oopieszałość providera ma odpowiadać
abonent?
-
30. Data: 2006-04-12 17:25:11
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
Jan Werbiński [###j...@j...com.###] napisał:
> Nie skasowałem. Nie muszę. Nie ma takiego obowiązku w regulaminie i
nie
> słyszałem o takim obowiązku.
Ale wówczas klient tylko i wyłącznie wyłudza usługę, co stanowi
wykroczenie.