    From: "ork10" <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Kilka pytań o VAT
    Date: Mon, 19 Sep 2005 10:50:00 +0200

    Witam
    1. Chciałem zapytać, czy obowiązuje tak jak kiedyś (miałem działalność kilka
    lat temu) odliczenie VATu na telefon w miesiącu w którym przypada termin
    płatności, a nie data wystawienia faktury. Czy nowa ustawa coś tu zmieniła?
    Jeśli tak to jak to wygląda przy rozliczeniu kwartalnym?
    2. Czy jak mam źle zrobioną deklarację VAT mogę zanieść do skarbówki nową
    skorygowaną deklarację, czy trzeba do tego dołączyć jakieś pismo??
    3. Czy w polu 57 deklaracji VAT-7 (F. Informacje dodatkowe, Kwota podatku
    naliczonego od piliw silnikowych, ..., która nie podlega odliczeniu) trzeba
    to wpisywać czy jest to dobrowolne? skoro dodatkowe
    4. Czy jest jakiś limit do którego mogę rozliczać się kwartalnie?