  • Data: 2005-09-19 12:48:08
    Temat: Re: Kilka pytań o VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 19 Sep 2005, ork10 wrote:

    > Chodziło mi tutaj o limit nie na samochód tylko ogólnie, czy jest jakiś
    > limit
    > do którego mogę rozliczać VAT kwartalnie, a powyżej muszę miesięcznnie.

    http://podatki.pl/bap1.php/110304.htm#d1
    +++
    Art. 2. Ilekroć w dalszych przepisach jest mowa o:
    [...]
    25) małym podatniku - rozumie się przez to podatnika podatku
    od towarów i usług:

    a) u którego wartoœć sprzedaży (wraz z kwotš podatku) nie
    przekroczyła w poprzednim roku podatkowym wyrażonej w złotych kwoty
    odpowiadajšcej równowartoœci 800 000 euro,
    b) prowadzšcego przedsiębiorstwo maklerskie, zarzšdzajšcego
    funduszami powierniczymi, będšcego agentem, zleceniobiorcš lub innš osobš
    œwiadczšcš usługi o podobnym charakterze, z wyjštkiem komisu - jeżeli
    kwota prowizji lub innych postaci wynagrodzenia za wykonane usługi
    (wraz z kwotš podatku) nie przekroczyła w poprzednim roku podatkowym
    wyrażonej w złotych kwoty odpowiadajšcej równowartoœci 30 000 euro
    ---

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)