  • 1. Data: 2005-09-16 21:18:15
    Temat: Kasa mieszkaniowa - rozliczenie z US
    Od: "Andrzej" <a...@w...pl>

    Koncze oszczedzanie w KM, kupuje mieszkanie na rynku wtornym. Oszczedzanie w
    KM rozpoczeli moi rodzice, ktorzy pozniej dokonali cesji oszczednosci na
    mnie. Rodzice odpisywali sobie od podatku ulgi przez kilka lat (chyba 30% od
    wplaconej sumy w danym roku). Z tego co sie dowiedzialem, US narzuca na mnie
    obowiazek:
    1) spozytkowania srodkow z KM na zakup mieszkania,
    2) spozytkowania srodkow do konca roku kalendarzowego.

    Czy ktos sie orientuje, jakim dokumentem musze dysponowac, aby prawomocnie
    zaswiadczyc, ze srodki wydane zostaly na mieszkanie? W KM mam ok. 20 tys,
    mieszkanie kosztuje 174 tys. i zostanie kupione przeze mnie i moja
    dziewczyne po polowie. Oprocz srodkow w KM dysponujemy jeszcze 20 tysiacami.
    Jak wykazac przed US, ze kasa z KM poszla na cele mieszkaniowe?

    Andrzej