  • 1. Data: 2005-09-02 01:06:02
    Temat: Kasa mieszkaniowa - rozliczenie z US
    Od: acces <m...@p...onet.pl>

    Zakończyłem oszczędzanie w KM. Wiem że muszę wydać wycofane pieniądze do
    końca roku. Natomiast nie jestem całkiem przekonany czy chodzi tu o całą
    kwotę czy tylko o te 30 % które odpisywałem sobie co roku.

    pozdrawiam
    marek

  • 2. Data: 2005-09-02 08:11:26
    Temat: Re: Kasa mieszkaniowa - rozliczenie z US
    Od: "PapaJoe" <p...@p...onet.pl>

    "acces" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > Zakończyłem oszczędzanie w KM. Wiem że muszę wydać wycofane pieniądze do
    > końca roku. Natomiast nie jestem całkiem przekonany czy chodzi tu o całą
    > kwotę czy tylko o te 30 % które odpisywałem sobie co roku.

    wszystko co wpłaciłeć plus odsetki musisz wydac na cele mieszkaniowe

    pozdr

    Tomek

  • 3. Data: 2005-09-02 19:41:58
    Od: acces <m...@p...onet.pl>

    PapaJoe napisał(a):
    > "acces" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > wszystko co wpłaciłeć plus odsetki musisz wydac na cele mieszkaniowe
    >
    > pozdr
    >
    > Tomek

    W poniedziałek zapytam w US, ale może orientujesz się co w przypadku
    jeśli nie uda mi się wydać całej kwoty do końca roku. Czy będę musiał
    zwrócić wszystkie odliczenia czy będzie to policzone procentowo od kwoty
    która pozostała.

    pozdr
    marek

  • 4. Data: 2005-09-03 07:53:05
    Od: metti <m...@b...pl>

    Łaskotany/a po stopach piórkiem do granic wytrzymałości acces w
    końcu zaczyna sypać, a oto co rzecze::

> [...]
    > jeśli nie uda mi się wydać całej kwoty do końca roku. Czy będę musiał
    > zwrócić wszystkie odliczenia czy będzie to policzone procentowo od kwoty

    Heh, też się dołączam do pytania, bo to już wrzesień, faktur
    brakuje, a kasa się dziwnie szybko rozpływa... :|

    --

    pozdrowienia, Meteusz