  • Data: 2002-03-07 07:57:49
    Temat: Kasa mieszkaniowa BSK. Kredyt. Rozliczenie z US
    Od: "Piotr S." <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Wlasnie zakonczylem okres oszczedzania i przygotowuje wniosek.

    Oszczednosci i kredyt chce wykorzystac na gruntowny remont domku
    jednorodzinnego. Mam projekt i kosztorys budowlany.

    Jezeli ktos z grupowiczow juz to cwiczyl to bede wdzieczny za
    podzielenie sie doswiadzczeniami.

    Moje watpliwosci dotycza wysokosci kredytu - szczegolnie ujmowania uslug
    bo wiadomo ze placac "do reki" nie placi sie VATu i jeszcze mozna urwac
    z ceny.

    Na ile BSK jest regorystyczny w rozliczeniu wydatkow?

    Jak Urzad Skarbowy interpretuje "modernizacje i remont" - np. moge
    wrzucic w to saune? wyposazenie kuchni?

    Inne uwagi - haki?

    Pozdrawiam

    Piotr