    From: "zielinsp" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Kasa mieszkaniowa
    Date: 7 Jul 2006 00:02:03 +0200

    W tym roku wypłaciłem pieniądze z Kasy Mieszkaniowej po systematycznym
    oszczędzaniu (i odliczaniu od podatku 30% wpłat) przez 4 lata. Zakładałem, że
    wydatkuję tę kwotę na budowę domu w tym roku. Niestety z racji rozmaitych
    opóźnień jest mało realne abym w tym roku wydatkował 100% oszczędności z KM.
    Oczywiście pojawia sie wtedy problem zwrotu ulgi z odsetkami. W umowie o kredyt
    kontraktowy miałem zaznaczone wszystkie możliwe cele, a więc również spłatę
    kredytu na budowę domu. I właśnie stąd moje pytanie. Czy jeśli wziąłbym dziś
    kredyt na 100% kwoty z przenaczenem na budowę domu i jutro go spłacił
    oszczędnościami z KM to sprawę zwrotu ulgi do urzędu mam z głowy? Mimo, że
    faktycznie dom zacznę budować, a pieniądze wydawać w przyszłym roku? (Pomijam
    sprawę załatwienia tego z bankiem, ale mam nadzieję że jak spłace kredyt to o
    nic się nie będą już pytać czy, kiedy i na co wydałem te pieniądze...)

    Pozdr i licze na odpowiedź.