  • 1. Data: 2006-12-18 21:06:44
    Temat: Kasa fiskalna zwolnienia
    Od: "Jan Werbiński" <j...@j...com>

  • 2. Data: 2006-12-18 21:54:27
    Temat: Re: Kasa fiskalna zwolnienia
    Od: "latet" <s...@x...pl>

  • 3. Data: 2006-12-18 21:59:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    >> Zyta, do cholery jasnej!
    >
    > Ale o co chodzi???

    To jest rozporządzenie:
    http://podatki.pl/akty/280306.htm

    cytuję:
    "do dnia 31 grudnia 2006"
    "Do dnia 31 grudnia 2006 r."

    Inaczej mówiąc, po 31.XII br rozporządzenie będzie obowiązywało, tyle że
    matematycznie taki twór nazywa się "zbiorem pustym"!

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2006-12-18 23:19:38
    Od: "Jan Werbiński" <j...@j...com>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0612182257230.2908@athlon64...

> [...]
    >
    > Inaczej mówiąc, po 31.XII br rozporządzenie będzie obowiązywało, tyle że
    > matematycznie taki twór nazywa się "zbiorem pustym"!

    W marcu wszyscy siali panikę, ale teraz zapomnieli.
    Ja chcę zobaczyć, jak Era zatrudnia 500 osób w celu dopinania paragonów do
    kopii faktur!

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2006-12-18 23:48:07
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    > W marcu wszyscy siali panikę, ale teraz zapomnieli.
    > Ja chcę zobaczyć, jak Era zatrudnia 500 osób w celu dopinania paragonów do
    > kopii faktur!

    Ale co ma sie zmienic? Jakie jest sedno problemu?
    Czy kazde wystawianie faktury, nawet jednej w roku,
    ale "nie na firmę" będzie wymagało kasy fiskalnej?
    Prosze o jakiś komentarz w ludzkim jezyku.

    latet

  • 6. Data: 2006-12-19 00:04:04
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <s...@x...pl> napisal(a):

    > Ale co ma sie zmienic? Jakie jest sedno problemu?
    > Czy kazde wystawianie faktury, nawet jednej w roku,
    > ale "nie na firmę" będzie wymagało kasy fiskalnej?
    > Prosze o jakiś komentarz w ludzkim jezyku.

    Jeśli nie będzie rozporządzenia - tak :) Bo ustawa mówi, że sprzedaż
    dla konsumentów się ewidencjonuje kasą, a minister może określić w
    drodze roporządzenia ewentualne zwolnienia. Jak nie określi, to
    wszyscy sprzedający konsumentom kupują kasy :)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/