  • 1. Data: 2006-08-21 12:58:06
    Temat: Kasa fiskalna dla części obrotów
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Czy jest sposób, aby część obrotów dla os. fiz. z działalności jako os. fiz.
    będących zwolnionymi przedmiotowo (telekomunikacyjne) przeprowadzać bez kasy
    (są wystawiane faktury i wpłaty następują w 90% przez rachunek bankowy), a
    pozostałą działalność firmy - handel, przez kasę?
    Zależy mi na uniknięciu kasy dla usług telekom, a nie chciałbym się
    pozbawiać możliwości sprzedaży towarów handlowych.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2006-08-23 13:10:17
    Temat: Re: Kasa fiskalna dla części obrotów
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 21 Aug 2006, Jan Werbiński wrote:

> [...]
    > Zależy mi na uniknięciu kasy dla usług telekom, a nie chciałbym się pozbawiać
    > możliwości sprzedaży towarów handlowych.

    Czegoś nie rozumiem...
    Na dziś usługi telekom są AFAIR zwolnione PRZEDMIOTOWO z kasy, a nie
    PODMIOTOWO.
    Po polsku - nie ma obowiązku rejestracji ich sprzedaży (w rozumieniu
    VAT) na kasie, nawet jak kasę się ma.
    Mylę się? - to gdzie?
    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2006-08-24 13:14:49
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

> [...]
    > PODMIOTOWO.
    > Po polsku - nie ma obowiązku rejestracji ich sprzedaży (w rozumieniu

    Tak, ale jak bym chciał sprzedać jakiś CD albo karte sieciową na boku, to
    muszę nabić na kasę. A jeżeli już mam kasę, to wtedy muszę również na nią
    nabić usługi telekom.