  • 1. Data: 2003-10-22 11:13:37
    Temat: Kapital poczatkowy
    Od: "Michal Z." <m...@s...com.pl>

    W zwiazku z obowiazkiem zlozenia dokumentow w sprawie kapitalu poczatkowego,
    chcialem zapytac sie na grupie o jedna rzecz:
    1. Czy odbyta zastepcza sluzba wojskowa na wyzszej uczelni jaka jest Wyzsza
    Szkola Morska, powinna byc liczona?
    Sytuacja wyglada tak, ze odbylem w WSM szkolenie wojskowe, ale uczelni nie
    skonczylem. Potem ukradziono mi ksiazeczke wojskowa i teraz w ksiazecce mam
    wpisany tylko stopien wojskowy i kiedy zostalem przeniesiony do rezerwy.

    Prosilbym o opinie w tej sprawie
    Pozdrawiam
    Michal Z.

  • 2. Data: 2003-10-22 19:41:39
    Temat: Re: Kapital poczatkowy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 22 Oct 2003, Michal Z. wrote:

    >+ W zwiazku z obowiazkiem zlozenia dokumentow w sprawie kapitalu poczatkowego,

    Hm... mało podatkowe. Sugeruję grupę .prawo, większa szansa
    że jakiś fachowiec od prawa pracy się znajdzie...

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2003-10-23 07:38:57
    Od: "Iwanka" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Michal Z." <m...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > W zwiazku z obowiazkiem zlozenia dokumentow w sprawie kapitalu
    poczatkowego,
    <ciach>
    Dane dotyczące Twojej służby powinny być w WKU lub archiwum Wyższej
    Szkoły Morskiej, na pewno wydadza odpowiednie zaświadczenie. Pani w ZUS
    na moje pytanie o udokumentowanie czasu trwania służby wojskowej
    pracownika jako obowiązujące papierki podała ksiażeczkę wojskowa z
    pieczatkami lub zaświadczenie z WKU.